۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

بایکوت




"من به اقدام ناخواسته و ندانسته علیه امنیت ملی از طریق «رأی دادن به آقای خامنه ای به عنوان رئیس جمهور و قرار گرفتن ایشان در معرض انتخاب برای رهبری و شکل گیری ظلم و ستم های بعدی از سوی ایشان» اعتراف می کنم. اگر از نظر محکمه این مصداق به عنوان اقدام علیه امنیت ملی پذیرفته می شود، من حاضرم این اتهام را بپذیرم!!"


{احمد قابل}



آقای ِ‌ آلن بَدیو، فیلوزوف ِ فرانسوی، برای ِ بیان ِ نظریه‌ی ِ سیاسی‌شان، استفاده‌ی ِ ابزاری ِ(؟) جالبی از نظریه‌ی ِ مجموعه‌ها در ریاضیات می‌کنند.
ایشان می‌فرمایند یک عنصر، عضوی از یک مجموعه(وضعیت) است، اگر که شمرده ونمایش داده شود. (بیان ِ سیاسی: افراد ِ یک جامعه که عضو ِ آن جامعه محسوب می‌شوند. غیور و سلحشور و همیشه در صحنه. البت پیش از انتخابات.) حال اگر این عضو در مجموعه ادغام شود و بخشی از آن به حساب آید، آن را عضو ِ عادی می‌نامند. و اگر نشود می‌شود عضو ِ تکین.( بیان ِ سیاسی:. مردمی که فقط تا پیش از انتخابات مردم‌اند و پس از آن اغتشاشگر، می‌شوند عناصر ِ تکین. عضوی از جامعه‌اند، ولی به رسمیت شناخته نمی‌شوند. حادتراَش می‌شود اقلیت‌های ِ نژادی و مذهبی و اینا.)
این وسط عضوهایی هم هستند که خیلی بانمک‌اند. عضو ِ مجموعه نیستند، اما در آن ادغام می‌شوند. بخشی از آن می‌شوند. اینها را آقای ِ بدیو می‌گویند عناصر ِ مزید.( بیان ِ سیاسی: سربازان ِ لبنانی ِ باتوم‌مدار که گویا بیشتر از خیلی از ما ایرانی‌اند، یا آیت‌الله شاهرودی( رئیس ِ پیشین ِ قوه‌ی ِ قضائیه که عراقی‌اند اما ایرانی‌اند!)




You know, you know where you are with you, know where you are
With floor collapses floating, bouncing back and one day
I am gonna grow wings
A chemical reaction, hysterical and useless hysterical and

Let down and hanging around
Crushed like a bug in the ground
Let down and hanging around




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر